Krstarenja su Vaš omiljeni vid putovanja i jedva čekate da ponovo zaplovite ali ste u strahu zbog trenutne situacije sa virusom Covid-19?
Kao i sve svetske kompanije tako su i brodske preduzele sve mere bezbednosti kako bi zaštitile svoje putnike i zaposlene.
Vaše je da odaberete gde želite da krstarite a mi ćemo se potruditi da Vam prenesemo sve informacije od brodske kompanije i da Vas uputimo u nove bezbednosne procedure.
Pre same rezervacije, postavićemo Vam pitanje koje će se odnositi na Vaše zdravstveno stanje "da li imate neku hroničnu bolest"? Nakon Vašeg odgovora, kompaniji šaljemo upit, gde čekamo odobrenje za potvrdu Vaše rezervacije. Ovo je novitet koji su uvele brodske kompanije.
Ukoliko ste ranije krstarili, znate da ste čekiranje mogli sami da uradite online na sajtu kompanije. Sada će za Vas to raditi agencija 72h pre ukrcaja na brod. Tokom čekiranja, bićemo sa Vama na telefonskoj liniji, radi informacija koje će nam biti potrebne u datom trenutku.
Obzirom da su kompanije odlučile da rasporede putnike pri čekiranju u manje grupe, dozvoljeno je da se izabere termin čekiranja (prilikom telefonskog razgovora sa agencijom, dok Vas čekira).
Ukrcajna dokumenta koja ste ranije dobijali na Vaš email, sada će stizati na agencijski, te ćemo ih mi za Vas detaljno proveriti i odštampati kako biste mogli da ih preuzmete.
Kada stignete u luku ukrcaja, na samom ulasku na brod očekuje Vas sledeća procedura koja podrazumeva merenje telesne temperature, uzimanje uzoraka za PCR test, popunjavanje obaveznog formulara koji se predaje brodaru.
Dok čekate rezultate testa (koji se jako brzo dobija) boravićete u posebnoj sobi, na organizovanoj distanci od ostalih putnika.
Nakon što dobijete rezutate testa (negativne) nastavljate sa procedurom, predaje kofere.
Ukoliko dobijete pozitivan test, bićete izolovani i nećete moći da se ukrcate na brod. Tim lekara će Vas uputiti u dalju proceduru.
Vaši koferi takođe prolaze koz put dezinfekcije nakon što ih predate sve dok ne stignu do Vaše kabine.
Ukoliko ste boravili na jednom od kruzera, sigurno znate da je čistoća glavno oličje broda i da u svakom trenutku se kompletno osoblje trudi da sve bude perfektno čisto. U ovoj situaciji te mere su povećane pa je samim tim čistoća i dezinfekcija u još većoj meri i češća.
Restorani, barovi, kafići na brodu su organizovani propisno merama bezbednosni radi održavanja socijalne distance. Označeni su stolovi koji su u upotrebi kao i dozvoljen broj ljudi koji može sedeti za istim stolom. Takođe su i vremena obroka raspodeljena shodno pridržavanaja mera bezbednosti. Na samom ulazu u sve restorane Vas čeka slikovito i pisano objašnjenje o merama predostrožnosti kojih treba da se pridržavate (redovno pranje ruku, korišćenje antibakterijskih i alkoholnih gelova, nošenje zaštitnih maski...) Takođe očekujte da će Vam osoblje na brodu više puta u toku dana meriti telesnu temperaturu.
Ono što je možda jedno od glavnih pitanja je kako funkcioniše klima uređaj na tako velikom brodu i da li treba da Vas brine vazduh koji kruži unutar nje? Odgovor na ovo pitanje je velika založenost brodskih kompanija koje su se potrudile da u svoje klime ugrade filtere koji ne mogu da propuste korona virus. Samim tim, svi putnici i zaposleni su bezbedni...